Przystań
(Haven)
(Haven)
"Za honor, porządek i obowiązek"
Inne nazwy: Rycerze światła
W skrócie: Feudalne Święte Imperium, chronione przez średniowiecznych rycerzy i mnichów mających na swoje rozkazy Magię Światła oraz elitarne niebiańskie zastępy.
Inspiracja: Średniowieczna Zachodnia Europa (generalny klimat i wygląd), Imperialny Rzym (organizacja wojsk i "Pax Romana"). Templariusze (misje religijne). Anglia Dynastii Wiktoriańskiej (pobożność i podział klas)
Kolory: lazurowy, biały i złoty
Symbole:słoneczny krzyż, słońce, sokół, miecz
Wyznanie:Elrath, Smok Światła, jego słudzy- aniołowie
Filozofia::"Prawo i Porządek" ponad "Dobro i Litość"
Królestwo:Święte Imperium
Stolica: Falcon's Reach
Organizacja socjalna:
Święte Imperium ma strukturę feudalną z przywódcą duchowym na czele. Teoretycznie, Cesarz ma władzę absolutną jednak w praktyce, królestwo jest podzielone na 6 księstw, 12 baronii, przynajmniej 9 tzw. "państw niepodległych" itd. dzięki temu Cesarz większość czasu poświęca swojej licznej szlachcie. Często przynajmniej jeden z regionów przeżywa rewoltę jednak rzadko kiedy są one poważne lub krwawe.
Powstanie tego ustroju jest złożone jednak niewątpliwie największy w tym udział mieli aniołowie, wybrane dzieci Elratha. Pomimo ich bliskiej anihilacji podczas starożytnych wojen, ich energia i charyzma przekonała ludzi do odwrócenia się od Ylath'a, Smoka Powietrza, ku Elrath'owi. Rzadko są widywani w Świętym Królestwie ale miały znaczący wpływ na historię i kulturę.
Architektura:Imperialna architektura publiczna jest postawna i mocno zdobiona w przesadny gotycki sposób. Każdy milimetr jest pokryty rzeźbami, statuami i freskami.
Każde miasto jest otoczone wysokim, grubym murem z flankami, wieżami strażniczymi, stanowiskami machin oblężniczych itd.
Magia: Przystań polega na Światłu, świętej magii Elrath'a i jego ideałom prawdy, sprawiedliwości i czystości.
Główna Strategia:"Utrzymanie pozycji"
Oddziały Przystani są świetnymi obrońcami. Znani są również z wciągania wroga na teren dający im przewagę taktyczną.
Prowadząc wojska Przystani należy się skupić na długofalowej obronie mającej za zadanie rozbijać kolejne ataki nieprzyjaciela, stopniowo gromadząc coraz większe wojsko.
Bohaterowie i Jednostki Przystani polegają na osłabianiu, pochłanianiu i przekierowywaniu wrogich ataków, leczeniu obrażeń i kontrataku.
-Mocne Strony:Masowe buffy i zdolności lecznicze, nietykalność, wytrzymalsze jednostki, wysokie morale, wysokie obrażenia kontrataku.
-Słabe Strony:Mała siła rażenia na odległość, niskie zadawane obrażenia
-Zdolność Rasowa:Anioł Stróż- wybrana jednostka zostaje niewrażliwa na obrażenia i wszelkie czary osłabiające.
Najlepszą bronią Przystani jest leczenie i obrona więc muszą się skupić na pochłanianiu obrażeń i walce na wyniszczenie. Wrogie jednostki mogące wyłączyć poszczególne oddziały z bitwy lub uderzyć naprawdę mocno powinny być uważane za główny cel.
Bohater: Paladyn [Bohater do walki]
Rycerze Imperium których wiara różni się od Kapłanów Światła. W zamian za ich dewocję mogą wpływać na walkę praktycznymi umiejętnościami tworząc "cuda" działające podobnie do czarów Magii Światła.
Królestwa ludzi zjednoczone w jedno Imperium przez Dynastię Falconów, rozrastały się już od zakończenia Wieków Mitycznych ustanawiając swoją wyrafinowaną cywilizację jako dominującą w Ashan, zarówno politycznie jak i militarnie. Zawarli sojusz z Aniołami, dziećmi Elratha - Smoka Światła - i na podstawie właśnie tego paktu powstało Święte Imperium.
Przepowiednia o nadchodzącej inwazji demonów bardzo podekscytowała szlachciców Imperium. Była to doskonała okazja na udowodnienie swojej wyższości wobec innych nacji Ashan, wspaniałomyślnie i odważnie błyszcząc na przedzie pierwszej linii obrony. Są w pełni gotowi na osiągnięcie tytułu pełnoprawnych i niezastąpionych obrońców Ashan.
Miasto
Bohater Mocy
Bohater Magii
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz