sobota, 8 października 2011

Might & Magic: Heroes VI - Jednostki frakcji Przystań (Haven)

Kusznik / Strzelec Wyborowy
 Jest wiele historii głoszących jak to Ronan Falcon, uzbrojony jedynie w odwagę i honor, zwyciężył wszystkich lordów i połączył ich ziemie w Imperium okraszone swoim imieniem. Lecz prawda jest taka, że czynnikiem który dał mu zwycięstwo byli Kusznicy. Po dziś dzień, Imperialni Kusznicy budzą strach w każdym zakątku Ashan.

Umiejętności
-Przebijanie Pancerza- negowanie X% obrony
-Przebijanie- bełt przebija kilku wrogów [ul.]


Obrońca 
/ Pretorianin
Potężni Obrońcy to pierwsza linia obrony Świętego Imperium. Są to ochotnicy, którzy udowodnili już swoją lojalność wobec Imperium i oddanie Elrathowi. Złożyli przysięgę, że będą bronić swych braci swoją masywną tarczą a nawet swoim życiem jeśli zajdzie taka potrzeba. Ich własną ochroną jest ich wiara.
Umiejętności
-Duża Tarcza- zmniejsza obrażenia z dystansu
-Obrnońca- cześć obrażeń z przyległego sojusznika jest ściągana na niego
-Ogłuszenie Tarczą- automatyczne uderzenie jeśli przyległy sojusznik został zaatakowany [ul.]

Kapłanka / Westalka
Siostry Elratha poświęcają się czczeniu Smoka Światła. Wybierane na podstawie zdolności duchowych, kobiety te niosą światło i ciepło każdemu w potrzebie. 
Kapłanki Elratha są na co dzień szanowane i kochane przez lud Imperium a podczas wojny zaznaczają swoją obecność na linii frontu lecząc rannych.
Umiejętności
-Leczenie- leczy sprzymierzeńców z wskrzeszaniem włącznie
-Pacyfikacja- wróg nie może zaatakować przez jedną turę [ul.]

Gryf /  Gryf Cesarski

 Gryfy zostały stworzone w Wiekach Mitycznych w spontanicznej magicznej fuzji lwa i orła. W tamtym czasie powierzchnia Ashan była zalana smoczą krwią- pozostałością po wojnach ze Smoczymi Bogami. Zwierzęta, które piły z tych licznych rzek smoczej krwi i magii zostawały permanentnie przez nie zmieniane. Mówi się, że orzeł, który w akcie dobrej woli, uratował lwa porwanego przez prąd jednej z tych rzek dał początek temu wspaniałemu gatunkowi.
Umiejętności
-Bojowe Pikowanie-[ul. +X%]
-Nieograniczony Kontratak

Jeździec Słońca / Krzyżowiec Światłości
Jak wielu jest rycerzy w Świętym Imperium tak tylko nieliczni, uznani za godnych przez samego Elratha, dostępują zaszczytu dołączenia do Zakonu Świętego Światła. Potocznie nazywani Jeźdźcami Słońca, ci czempioni Światłości dosiadają magicznych rumaków przyzwanych z innego świata przez Elratha. Mówi się, że wierzchowce te potrafią cwałować szybciej od samego światła.
Umiejętności
-Szarża- większe obrażenia zależnie od pokonanego dystansu
-Oślepiająca szarża- większe obrażenia zależnie od pokonanego dystansu + oślepienie [ul.]
-Słoneczny wierzchowiec- przenika przez przeszkody [ul.]

Promienista Chwała / Świetlista Chwała
Świat Elratha jest wypełniony setkami Żywiołaków Światła i niektóre z nich mogą zostać przez Smoka specjalnie wyróżnione. Stają się przedłużeniem woli Elratha, wysyłani jako dyplomaci i doradcy dla najbardziej oddanych wyznawców- Promieniste Chwały - są lśniącymi istotami, mogącymi przemienić się w czyste światło oślepiające wrogów. Generałowie Świętego Imperium szybko znaleźli zastosowanie na polu walki dla tych istot zbudowanych z piekącego światła. 
Umiejętności
-Oczyszczające światło- umiejętność zdejmowania zaklęć
-Prędkość światła- brak kontrataku + atak i powrót (?)
-Palące światło- atak na odległość + oślepienie [ul.]
 

Serafin / Wysłannik Niebios
Serafiny to perfekcyjni i przepełnieni splendorem wysłannicy, i jednocześnie odziały uderzeniowe Elratha. Są wyżsi od ludzi, dużo piękniejsi oraz roztaczają aurę siły i pewności siebie. Jednak Serafini są mniejsi i z wyglądu bardziej ludzcy. Zaczęli się pojawiać w Ashan po utworzeniu Imperium Falconów. Ich pochodzenie jest wciąż owiane tajemnicą lecz ich oddanie Elrathowi nie pozostawia żadnych wątpliwości. W walce używają bliźniaczych mieczy- Sądu i Miłosierdzia.
Umiejętności
-Ostrze Miłosierdzia- wskrzesza sojuszników
-Ostrze Sądu- zadaje dodatkowe obrażenia, jeśli wróg zabił już sojusznicze jednostki
-Absolutna czystość- niewrażliwość na zaklęcia osłabiające
-Ostrze Oświecenia- wskrzesza sojuszników i dodaje bonus do morale

Legenda
[ul.]- umiejętność dostępna dopiero po ulepszeniu
[ul.+X%]- skuteczność umiejętności wzrośnie po ulepszeniu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz